
دل من نمیخواد مرگشو باور کنه حق داره در من چه وعده هاست در من چه دستها به دعا مانده روز و شب؟! نیمه راهی طی شد سخت سخت! گمونم نیمه جانی هست تا در تن توانی هست باز باید رفت راه باریک و افق تاریک سوگل بی نهایت شده! xa0...
ادامه مطلب
الان طبق معمول باید یه چی بگم یه چیزی بنویسم xa0این اعصاب ضعیفو یه جایی غیر از هیکل آدما خالی کنم آخرشم میشم آدم غرغرو!!!!!!!!!!! میدونی چیه؟؟؟! خودم اروم شدم خوابام وحشییییییییییییییییییییییییییی ...
ادامه مطلب