خدای من چقد این رنگ بت میاد گمون کنم دنیات شادتر از رنگهای لباست شده!!!
(ارزوی منم همینه)
ولی غریبه ی دوس داشتنی من
نگاه؟!دیگه چرا نگاه؟!بین من و تو یه جاده بی انتهاس ...
I try to walk away and I stumble
هیچ حواست به قدمهای لرزون من هس؟!
هیچ میدونستی من عاشق نگاه نجیب و عمیقت بودم؟!
حادثه نوشت:امرزو ساعت 1:18 در فاصله ی چن متری نگاهی به عمق بینهایت ریشتر و به طول اپسیلون ثانیه
حوالی دلم را لرزاند امار تلفات به شرح زیر است:
1-قلبم![]()
2-قلبش![]()
تذکر نوشت: دیگه هیج وقت به من نگاه نکن!
بی ربط نوشت:تو بهترین و پاک ترینی

ما را در سایت روزمرگی های تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 14